sobota, 14 grudnia 2013

Mokon IV Clamp Festival - Zapraszam na wydarzenie


Już za tydzień zawita do nas Mokon IV Clamp Festival !! Organizowany przez krakowskie stowarzyszenie Miohi. Wejściówki można (chyba) jeszcze zakupić w elektronicznym systemie rezerwacji "Nagato" (cena od 40 zł w cenie promocyjnej w zwyż) lub ewentualnie na miejscu przed konwentem. Konwent odbędzie się 21-22 grudnia w Warszawie w Liceum Ogólnokształcącym nr LXXVIII im. Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej przy ulicy Anieli Krzywoń 3. Motywem przewodnim jest ku mojej wielkiej radości - CLAMP <3 (Clampowy raj = to co wilki lubią najbardziej) :D Jako, że ze mnie straszny clampomaniak, tym bardziej nie mogę się doczekać tego wydarzenia :3 Zerknąłem również na plan atrakcji i naprawdę jest wiele ciekawych wiedzówek, z różnych anime, w których oczywiście zamierzam wziąć udział. To będzie moja pierwsza przygoda z Mokonem i stowarzyszeniem Miohi, mam nadzieje, że pomimo krytycznych opinii dotyczących wcześniejszych Mokonów, nie zawiodę się, a wręcz pozytywnie się zaskoczę ;) 

Poniżej wstawiam linki z dokładniejszym opisem poszczególnych atrakcji i ogólnym planem wydarzeń plus strona fejsbukowa:


http://mokon.miohi.pl/attractions_list.php
https://www.facebook.com/events/238656516283784/?fref=ts


Zapowiada się ciekawy, clampowy weekend. Moja obecność będzie oczywiście 2-dniowa, najczęściej będę się pojawiał na wiedzówkach lub przy stoiskach wystawców, więc tam będzie mnie można ewentualnie spotkać. Także do zobaczenia i widzimy się 21 grudnia na wspólnym, japońskim kolendowaniu w kolejkonie :D.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz